CZUJNIKI
Nowoczesne samochody sportowe wyposażone są w szereg czujników służących do monitorowania pracy silnika i samochodu. Dzisiejsze komputer mają możliwość podłączenia olbrzymiej ilości czujników takich jak czujnik ciśnienia, czujnik temperatury, czujnik położenia, czujni składu mieszanki, czujnik spalania stukowe i wiele innych. Dodatkowo samochodu może być wyposażony w czujniki przeciążeniowe, czujniki pozycji GPS, czujniki skoku zawieszenia, czujnik temperatury lub cienienia opon, czujniki siły czy przepływu. Wszystkie te dane przesyłane są w sposób konwencjonalny lub magistralą CAN do komputera ECU, wyświetlacza lub datalogera. Niektóre czujniki są niezbędne do uruchomienia silnika, inne służą jako dodatkowe informacje służące do monitorowania silnika lub stanu samochodu.
Skontaktuj się z nami
Nasza firma od lat zajmuje się montażem, strojeniem oraz produkcją wiązek elektrycznych do samochodów sportowych dzięki czemu posiadamy olbrzymie doświadczenie w doborze odpowiednich komponentów.

Czujnik ciśnienia i temperatury oleju, wody, paliwa Bosch Motorsport PST-F 1 z wtyczką i pinami 0-10 bar (0-145 psi) / -40 - +140°C M10x1

Czujnik ciśnienia oleju, paliwa DTA 0-10 Bar z wiązką

Innovate 37290 tuleja chłodząca do sondy lambda (HBX-1)

Kostka wtryskiwacza, czujnika typ Bosch EV1 z osłoną i pinami

Szerokopasmowa sonda lambda O2 MaxxECU 2018 Bosch LSU 4.9

Wtyczka MaxxECU 1982 do komputerów MINI / RACE (connector 2), PRO (connector 4) (32-pin molex)

Wtyczka MaxxECU 927 GT150 12-pinowa do wiązek MaxxECU

Wtyczka sondy lambda MaxxECU 1533 do sondy LSU 4.9

Adapter Motec 61300 LTC do podłączenia sondy szerokopasmowej Bosch LSU 4.9 do magistrali CAN (krótka wiązka)

Adapter Motec 61300L LTC do podłączenia sondy szerokopasmowej Bosch LSU 4.9 do magistrali CAN (długa wiązka)

Adapter Motec 61301 LTCD Dual do podłączenia dwóch sond szerokopasmowych Bosch LSU 4.9 do magistrali CAN (krótka wiązka)

Adapter Motec 61301L LTCD Dual do podłączenia dwóch sond szerokopasmowych Bosch LSU 4.9 do magistrali CAN (długa wiązka)

Adapter Motec 61304 LTC-NTK do podłączenia sondy szerokopasmowej NTK UEGO do magistrali CAN

CAN adapter Race Technology do komputerów Motec M400 M600 M800

Ciśnieniowy włącznik (czujnik) świateł stopu Goodridge BL775-03 banjo 3/8"-24 do pomp Wilwood, Tilton, AP Racing

Czujnik (tensometr) Geartronics do sekwencyjnej skrzyni biegów (cut off)

Czujnik (tensometr) Variohm VGS-T-1000-M8 (1UAB04) do sekwencyjnej skrzyni biegów (cut off)

Czujnik ciśnienia AEM 30-2131-150 10 bar (150 PSIG) z wtyczką i pinami

Czujnik ciśnienia MaxxECU 2258 35bar / 500PSI 0-5V (Honeywell)

Czujnik ciśnienia oleju OEM 25070-CD00A Nissan GT-R R35, 350Z, 370Z

Czujnik ciśnienia oleju, wody, paliwa Bosch Motorsport PSS-140 z wtyczką i pinami 140 bar M10x1

Czujnik doładowania (map sensor) Bosch Motorsport 3.5 bara z NTC z wtyczką i pinami

Czujnik doładowania (map sensor) Omni Power MAP-BDHF-3BR (3 bar) Honda Civic, Accord, Prelude, S2000, CRX Del Sol, Acura Integra z silnikami serii B, D, F, H
